[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

molnár andrea andreacska87 at freemail.hu
2014. Feb. 4., K, 20:10:47 CET

Kedves Levelezőtársak! Tippeket szeretnék ismét kérni dédanyám felkutatására.A korábban kapott komarnoi címekre írtam, az esperes és a levéltáros is nagyon kedves volt, de az általam anyakönyvekből ismert adatokkal nem találtak ilyen bejegyzést sem anyakönyvben, sem a kereszteltek között.Sajnos nem tudok róla sokat, mert mamámat nem ő nevelte, dédapám meg fiatalon meghalt és mamám nem tartotta a kapcsolatot az anyukájával, sőt a családnak azt mondta, hogy az anyukája fiatalon meghalt.Egyébként dédszüleim házassági anyakönyvi bejegyzést nem találtam meg, csak a 2. (?) házasságát és a halálozási bejegyzést.Aztán találtam Bp-en egy dédanyám v.nevét viselő embert, akitől megtudtam, hogy az ő apja dédanyám testvére volt. Sajnos azt nem tudjuk, hogy édes-, fél- vagy csak ugyanazok az emberek nevelték őket, mivel az illető apukája másik néven született és csak 1914-ben, mikor édesanyja újraházasodott, akkor vette az új férj a nevére.A másik érdekesség, hogy míg dédanyám Komáromban, "testvére" Déván született.Sokadik érdekesség, hogy míg dédanyámnál az anyakönyvekben anyja nevénél Fóthy Mária szerepel, a mamám is, és az illető apjának anyja is Fojthy Mária.Fojthy nevet pedig egyáltalán nem találok sehol... Ilyen esetben hogyan érdemes továbbmenni? Minden tippnek, ötletnek nagyon örülnék! Köszönettel: M. Andrea