[Csaladtortenet 2] Budapest kerületei

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Feb. 5., Sze, 19:05:56 CET

Kedves Péter,

indulj el körbe - mivel tudod a dátumot, elég gyorsan lehet haladni...
Nincs szabály rá.
Egyik dédapám a XIII.-ban lakott és IX. ker. Gyáli úti kórházban halt meg.
Fia, nagyapám vidéken lakott, és egy VII. kerületi kórházban halt meg.

Tegnap Pécel anyakönyveit néztem - rengeteg budapesti halott van benne az
utolsó 20-25 évben. Szinte minden kerületből (nem születésűek, hanem
budapesti lakosok)

Üdv
Krisztián