[Csaladtortenet 2] Fw: Budapest kerületei

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Feb. 6., Cs, 11:30:18 CET

Kedves Listalakók,

házassági anyakönyvben az UB bejegyzések általában, legtöbb esetben
valamelyik fél halálát jelölik. A másodpéldányba felvitt UB-szám ez esetben
az adott településen házasodott elhunytak "sorszámát" jelöli az adott
évben, tehát

a 45/1967

azt jelenti, hogy az egyik fél, aki elhalt, az a 45. olyan halott a
településen, aki az adott településen is házasodott.
A levéltár által bejegyzett UB-sorszám az ő (levéltár) adott évi
UB-listáján szereplő, ez esetben a házassági anyakönyvbe rögzítendő UB
bejegyzés sorszám, nem pedig az adott település UB-listáján szereplő
esemény sorszáma.
(Jó bonyolult, tudom... :) de remélem, sikerült érthetően elmondanom - és
remélem jól is értettem meg a magyarázatot tegnapelőtt...)
Esetemben a 45/1967-es UB a 154/1967 sorszámú halálozást jelentette :S

A levéltár az UB-lista bejegyzéseinek tartalmáról adatvédelmi okokból nem
ad felvilágosítást (Pest megyéről van most szó konkrétan).

Üdv
Krisztián