[Csaladtortenet 2] Fw: Bemutatkozó levél

Macsus Szilvia macsusszilvia at t-online.hu
2014. Feb. 6., Cs, 13:37:59 CET

----- Original Message -----
From: Macsus Szilvia
To: macse at googlegroups.com
Sent: Thursday, February 06, 2014 9:10 AM
Subject: Bemutatkozó levél

Kedves Kutatótársak!

Engedjétek meg, hogy bemutatkozzam immár új MACSE tagként.  Először is szeretném megköszönni a lehetőségét annak, hogy tagként üdvözölhesselek Titeket, és külön köszönet illeti a gyors segítséget.
Macsus Szilviának hívnak, 1978. június 22-én születtem. Budapesten lakom, jelenleg gyesen vagyok, van két kislányom. Szakmám dísznövénytermesztő, azon szerencsés csoportba tartozom, akinek a szakmája egyben a hobbija, amit itthon végezhetek.
Édesanyámmal családfakutatásba kezdtünk lassan másfél hónapja, nagyon sok adatra bukkantunk, családfánk vérrokonságára vonatkozó adatok  közel 800 személy. Vannak bizonyos részek ahol teljesen elakadtunk, sajnos nem mindenhol tapasztaltunk ilyen segítségnyújtást mint itt. Kutatásunkat érintő területek Jász-Nagykun-Szolnok megye, Borsod-Abaúj-Zemplém megye, Besztercebánya és környéke.
Részletesebb leírást illetve családneveket feltöltöm a megfelelő helyre.

Köszönöm türelmeteket, mindenkinek sikeres kutatást kívánok.

Üdvözlettel, Macsus Szilvia