[Csaladtortenet 2] FW: kolozsvári címjegyzék

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2014. Feb. 6., Cs, 16:07:00 CET

Úgy látszik, Kedves András,

(legalább is a listán) senki sem segített. Nos kezdhetsz itt:

http://genealogyindexer.org/index/

Az oldal tetején található mezőbe (A keyboard ikonja mellett) kell
beírni a keresett nevet. Ha van találat, akkor a találat kék címkéjére
kattintva behozza az oldalt (bár nem minden esetben. Az adatbázistól
függően néha be kell írni a megadott képszámot az új oldalon).

Ha a Directory-ból indulsz, akkor az egyes adatbázisokban keresgélhetsz.
Ott is ad egy keresőmezőt, ahova a keresett név kerül, majd a Search
inside gombbal elindítod a keresést. Ha van találat, mindjárt megjelenik.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com