[Csaladtortenet 2] PowerPointból képp

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Feb. 7., P, 12:54:50 CET

Kedves Lista!

Ígéretemhez híven beszámolok a PowrPointos ábrám nyomtatásának sikeréről.
Végül - legnagyobb meglepetésemre elsőre sikerült -, a pdf formát
választottam, s igazán elégedett voltam a végeredménnyel. Ám mikor elvittem
a profi nyomtatóshoz, az csak ránézett a pdf képre, s kb. 3 másodperc alatt
készített egy GIf-képet az eredeti fájról, majd mivel elégedetlen volt a
képminőséggel (még mindig belül a 3 másodpercen) valamilyen minőségjavítást
végzett a képen, és hátradőlve rám nézett.
Szóval ha PowerPointos családfa ábrátok van, mentsétek el pdf-be, és
menjetek egy profi nyomtatóshoz....

Még egyszer köszönöm a hozzászólásokat!
üdv:
gy.