[Csaladtortenet 2] Badoo

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2014. Feb. 9., V, 13:46:30 CET

Kedves Erzsi!
Nekem is írt ugyanezen fórumról ez az ismeretlen Roland. Töröltem, majd ha
akar valamit, megtalál a "rendes" elérhetőségemen. Az ilyen levél lehet
vírus is, ezt a Badoot én sem ismerem, sose hallottam róla, nem is
regisztráltam ilyen fórumra. Én már kaptam így vírust, még szerencse, hogy
többszörös vírusvédelmi rendszerem van, amin fennakadt, illetve ami
karanténba tette.
Ennek kapcsán csak okulásul írom a T. listának, hogy egy "ártalmatlannak
tűnő" Facebook-os ablak megnyitásakor egy vírus blokkolta a netes keresőmet
a csatolt képpel, s befizetésre akart rávenni a zárolás feloldásért. Van rá
vírusírtó, tehát likvidálva lett ez a törvénytelenül a rendőrség nevében
fellépő külföldi szerver, amely visszaél a rendőrség emblémájával, s aki
ellen a magyar hatóságok nem tudnak fellépni.
Mindezt csak a Listatagok érdekében teszem "közkinccsé". Üdvözlettel: Jenő