[Csaladtortenet 2] Fw: Re: Badoo

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2014. Feb. 9., V, 14:21:16 CET

 Kedves ListaTÁRSAK,Én is csatlakozom Erzsihez és Istvánhoz, én is kaptam levelet a Badoon keresztül, de nem kívánok csatlakozni.Éva
----------Eredeti üzenet----------Dátum:2014. február 9., vasárnap, 14:12:56
Feladó:"_R-Istvan-Mögling(eu)"
Tárgy:Re: [Csaladtortenet 2] Badoo
Címzett:"Erzsi Kovácsné" , "Családtörténeti levlista"
Kedves Listatársak!
Én is kaptam már "leveleket" a Badoo-n keresztül.Tehát én is csatlakozom  Erzsi kéréséhez.
És kérem senki se írjon nekem üzeneteket se a Badoon, se a Linked-inen vag más hasonlón keresztül.
Játék ajánlásoktól is kérek mindenkit, tekintsen el.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -