[Csaladtortenet 2] a badoo-ról is

Füvesi István dr. fuvesi at inf.u-szeged.hu
2014. Feb. 9., V, 16:04:52 CET

Kedves Listatagok!

Csak megerősíteni tudom amit Szabolcs írt!
Tartózkodjatok a BADOO-tól, ami egy szélhámosság! Sajnos én egyszer félig
beléptem, mire rájöttem mi ez. Folyamatosan 80 éves Hölgyek randi ajánlata
kezdett jönni, de szerintem ez is csak mesterséges "kamu" volt! Több
hónapos kemény munkával tudtam csak megszabadulni ettől. Több ilyen
"szolgáltatás" van; röviden: amiről nem tudjátok mi, azonnal TÖRÖLJÉTEK
KI!

Üdvözlettel,

Pista