[Csaladtortenet 2] Személyek egyeztetése

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Feb. 9., V, 18:48:45 CET

Figyelemmel az egyezőségekre, valamint arra, hogy 3 helység Érd, Budafok és
Taksony szinte egymás mellett i helységek, a vizsgált személyek jobbágyok,
így csak azonos birtokoshoz tartozók robot leróvása jöhet számításban, ha
nem esetleg vármegyei robot teljesítés és/ vagy a véletlenek csacska játéka.
Üdv.: Pista