[Csaladtortenet 2] Születési rossz?

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2014. Feb. 9., V, 22:01:13 CET

kedves Lista,

létezhet, hogy a halottiban megadott születési dátum és / vagy kerület (BP) hibás?
Van egy 1979-ben meghalt rokon, a halottijában ez szerepel: születés helye Budapest VIII ideje 1910 június 23.
Végiglapoztam az FS-en a VIII kerületi  születési anyakönyvet 1910 június 23-tól július 10ig, de nem találom.
Mennyi időn belül kellett bejelenteni a születést? Láttam, hogy van, akit még aznap v másnap bejegyeztek, de vannak akár 10napos "késések" is.

üdv
JUDIT