[Csaladtortenet 2] Hátha valakinek hiányzik!

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2014. Feb. 12., Sze, 09:25:58 CET

Üdv,

Van amit nem értek.
1. Az említett Vendel úr több mint tíz évet lehúzott a közös hadseregben.
Ez jóval több, mint a (ráadásul tartalékosoknak) maximálisan megállapított
hét esztendő.
2. Vendel a közös hadseregből lett áthelyezve a honvédség kötelekébe, ahol
két évet töltött el. Miért volt szükség a bosnyák hadművelet beszámítására,
amikor a törvény erejénél fogva két év elteltével amúgyis elbocsátották az
áthelyezetteket  ?
Vagy kiegészítő infókra van szükség vagy - ennek is ugyanakkora az esélye-
 valamit nem jól értelmeztem.

pl