[Csaladtortenet 2] SŰRGŐS! VIRUS!!!

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2014. Feb. 13., Cs, 13:41:39 CET

Kedves Pali! Tévedsz, ha jól értelek! a kép csak egy sima jpg. kép, ami
felugrik a monitorra. De maga a vírus, az teljesen más, én így nem is tudnám
terjeszteni, és nem is tenném. Prt Sc Sys Rq billentyűvel (F12 melletti
gomb) egyszerűen lemásoltam a képernyőmet, hogy meg tudjam mutatni az
informatikus barátomnak. De ez nem a víírus, hanem csak a teendők a
jogosulatlanul használt rendőrségi címerrel, és csupán arra szolgál, hogy
aki beugrik, "pancser", az tudja, hogy milyen számlaszámra kell befizetnie
szép kis összeget, hogy ez a kép eltünjön, és feloldódjon a böngészője az
illetőnek.
Aztán, ha fizetett valaki, azután, hogy feloldódik vagy sem, azt nem tudom.
Már akkor a vírusírtóm karanténba tette, aztán lefuttattam az említett
Malwarebites Anti-Malware programot, amely eltávolította.
Azért írtam, hogy senkit ne tudjanak becsapni, aki esetleg járatlanabb a
gépének vírusvédelemmel való ellátásával.
Üdvözlettel: Jenő