[Csaladtortenet 2] új hír az MNL MOL oldalán

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2014. Feb. 14., P, 18:04:28 CET

Kedves Kutatótársak!

Annyi észrevételem lenne, hogy a rosszul filmezett filmeket ugyanúgy
digitalizálják, tehát nem lesz olvashatóbb, például Geszteréd római
katolikus, Püspökladány római katolikus, valamint a hiányzó részeket,
illetve hiányzó településeket sem digitalizálják, például Bököny görög
katolikus házassági, és Érpatak görög katolikus házassági gyönyörű
állapotban a parókián, de hiányzik a mikrofilmről, illetve a
megsemmisült eredeti anyakönyvek másodpéldányai sem kerültek be az
adatbázisba, mint például Nyírvasvári görög katolikus, Fábiánháza
református.

Lehet ezt jelezni valahol?

Plusz infó, hogy a nyíregyházi görög katolikus levéltár elkezdte
begyűjteni a parókiákról az anyakönyveket, lista is van a honlapjukon.
Ezek között is van olyan, ami nem lett filmezve az 1960-as években.
http://www.gorogkatolikus.hu/leveltar/tartalom/HD_anyakonyvek.pdf

Ezt is össze lehetne vetni a filmlistával.

Üdv,
Zsolt!