[Csaladtortenet 2] Veszelyben vannak-e a karpataljai anyakonyvek???

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Feb. 19., Sze, 21:02:25 CET

Kedves Krisztián,
én ezt már két éve mondtam, amikor a kárpátaljai hatóságok bezúzták,
megsemmisítették a másodpéldányokat, hogy ez így nincs jól, tenni kéne
valamit. Akkor azzal hurrogta(to)k le, hogy 1. már megtörtént, nem lehet
semmit tenni 2. milyen jogon avatkozunk mi bele egy független ország
anyakönyvi gyakorlatába.
Tessék, most itt a veszély, hogy az az egyetlen példány is megsemmisül.
Nagyon gyorsan fotózásban kellene megállapodni, amíg még nem késő. (A
mormonokat nem engedték Kárpátalján fotózni.) Persze ez nem az egyesület
reszortja, de talán tudnánk ösztönözni az illetékeseket az ez irányba
történő lépésekre. (Nemzeti Levéltár, Gyimesi levéltári felelős).
NJ