[Csaladtortenet 2] Feldolgozók figyelmébe

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Feb. 26., Sze, 15:54:29 CET

Kedves Feldolgozók,

Bocsor Lacival egyeztetve, módosítottam a VIDÉKI anyakönyvek Excel-sablonjait és a küldendő állományok nevét.

Az állománynevekről itt http://www.macse.org/databases/hu/default.aspx, a FELDOLGOZÓK FIGYELMÉBE <http://www.macse.org/databases/hu/forsender.aspx>  link alatt találtok egy leírást.

Ugyanit http://www.macse.org/databases/hu/default.aspx ellenőrizhetitek a fájlnevet is. Mielőtt a fájlt elkülditek Lacinak, kérek, FELTÉTLENÜL ellenőrizétek a fájlnevet.

Az Excel fájlokat, nem nekem, hanem Lacinak kell elküldeni. Ellenőrzés és javítás után, ő nekem továbbküldi.

Az új sablonok a megszokott helyen találhatók: http://www.macse.org/society/anyakonyv.php.

Kérem a kedves Feldolgozókat, hogy a megkezdett filmeket fejezzék be a régi sablonnal, az újaknál kizárólag az új sablonokat használják.

Kérdésekre az új sablonokkal kapcsolatban, szívesem állok rendelkezésre.

Üdv,

Csaba