[Csaladtortenet 2] Külföldi házasságok, születések, anyakönyve.

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Feb. 26., Sze, 19:19:50 CET

István, üdvözöllek, mint (újra) magyar állampolgárt!
Épp az előbb hallottam egy riportot a szlovákiai helyzetről, ott eddig 57
fő vette fel a magyar állampolgárságot, valamennyinek törölték a szlovák
állampolgárságát és megfosztották minden joguktól (még a lakcímüktől) is
őket, többek között a 102 éves Tamás Ilonka nénit, a volt tanítónőt is,
mert állítólag ő is nagy veszélyt jelent a szlovák állambiztonságra. Most
öten perelnek, de ez év(tized)ekbe telik gondolom. Szegény Ilonka néni,
drukkolok neki, hogy megérje a végkifejletet.
NJ

2014. február 26. 15:33 _R-Istvan-Mögling(eu) írta, <