[Csaladtortenet 2] Temesvári Levéltár

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Feb. 27., Cs, 22:32:56 CET

Kedvs Temesváron (Temesben, Bánságban) érdekeltek!

Miután a tavalyi tervezett kutatás a megbízott egészségi állapotának
megromlása miatt kútba esett (és én is lerokkantam), tervezek egy kutatást
Temesváron a levéltárban.

Ha megvan nekik az engem érdeklő anyag, akkor 2 héten belül lehet, meg is
ejteném.

Ha valakinek valami szükséges, és nem nagy általánosságú, hanem relatíve
jól behatároható, netán pontos adattal tud szolgálni, mit szeretne,
költségeimhez történő hozzájárulás ellenében, amennyiben a tervezett
időkeretbe belefér, kutathatok számomra nem releváns adatok után is -
magyarul: másnak is.

Felhívom a figyelmet, hogy a román levéltárak anyagkiadása korlátos, így ha
nem fér bele egy napba a kutatandó anyag, akkor (az esetleges saját
kutatásom szükségletén felül további) szállás szükséges, melyet a tisztelt
"megrendelő" fizet. *A szállást nem sokcsillagos hotelekben szoktam
megejteni, de ha valaki ilyet finanszíroz, természetesen elfogadom :D*

Ha valakit érdekelne a dolog, kérem, lehetőség szerint legkésőbb vasárnap
éjfélig jelezze emailben, "Temesvár kutatás" tárggyal, mit szeretne, hogy
tudjak kalkulálni - időt, pénzt, és hogy egyáltalán be tudom-e vállalni.

Üdv

Krisztián