[Csaladtortenet 2] WG: [polgari_hirszemle] Fw: Drezda

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Feb. 28., P, 20:46:59 CET

Ez nem náci propaganda anyag.
Ha az lenne, akkor azt is állította volna a cikk, hogy több százezer , koncentrációs-táborból "átcsoportosított" zsidó is ott volt drezdában, és oket a szövetségesek ölték meg.
Tehát légy szíves vigyázz az nácizással.
Engem azért is érintett a cikk, mert mint angol állampolgár,  szégyenlem magam helyettük, annak ellenére, hogy megvetem a nácikat és az orült magyarországi helytartójukat, Szálasit, aki azt merte írni, hogy a magyar nép akaratából legfelsobb hadúr. A tény, hogy ot Berlinbol nevezték ki, hogy minél több magyar haljon meg a háborúban.
Azt se felejtsd el, hogy 1944 okt 15.-én nem nyilas, hanem SS-puccs volt az mely elmozdította a törvényes kormányt és az államfot.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -