[Csaladtortenet 2] A kérszigeti Dékány (ill. a Kalina-Kárpáthy család) történetéről

csaba csaba dekanycs888 at gmail.com
2014. Jan. 1., Sze, 20:45:51 CET

Kedves Listatársak és Weber György!
Egyszerűbben:
www.dekanycsalad.hu<https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=30&cad=rja&ved=0CFQQFjAJOBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.dekanycsalad.hu%2F11.D.doc&ei=1hLDUuftFcjJtQbanIDgCw&usg=AFQjCNFopE_tJWRUnvu7yJMMtbd4JmKTEw&sig2=MPSaA5MlD7hZKOMoJAerFA&bvm=bv.58187178,d.Yms>
Húsz éve gyűjtöm 13+5 fejezetben az érdekfeszítő családtörténetemet. A
kihalt egyik anyai Hilbert ág befejezettnek tekinthető, nyomdában van Enese
falu története, amely átvett részleteket. Az anyai főág utolsó Mehlschmidt
fia Alaszkában él, de a kriptájukkal 3 honlap is hivalkodik (l. MACSE). Az
itteni leányágak is nagy egyéniségeket, fordulatos életeket mutatnak. A
nagyanyai Kalina-Kárpáthy ág is befejezettnek tekinthető az utolsó
leánnyal. De Kamillóról (Wikipedia) még decemberben is kaptam Grenadából
egy főparancsnoki portrét. Fejezetek: A Dékány név eredete, jelentése.
Dévaványa a török-korban. Felszabadítás, armális, címer. A Dékányok viselt
dolgai Dévaványán. Kirajzott Dékányok. Növekedés Kecskeméten. A Pusztai
Dékányok. Dékányok a Szabadságharcban. Dékány ágak 1851-1950.
Hódmezővásárhelyi Dékányok. A Kalina-Kárpáthy család. Vásárhelyi Dékányok
Budapesten. A vásárhelyi ág pesti szülöttei. + Ősök csarnoka.+ Családfák
csonkán. Üdvözlettel: Csaba. <http://www.dekanycsalad.hu/12.D.doc>