[Csaladtortenet 2] honlap

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2014. Jan. 2., Cs, 21:13:05 CET

Kedves Társaim!

Örömmel közlöm, hogy honlapom elkészült.
Most világgá repítem, hogy élje a saját életét.
Valahogy olyan érzésem van, mint amikor leányunk
saját lábára állt.

Talán elcsodálkoztok, hogy nem a saját oldalunkkal
kezdem a fa - ra kattintva, hanem minden egyes ágon
kb. hátulról a harmadikon.
Ezek ugyanis a legrégibb adatok és ezekkel óhajtom
segíteni rokonaim családfájának építését.
A törzs -re kattintva lehet orientálódni, itt nincsenek
megadva a házastársak.
Az anyag összefüggö, kb 6000 személy, böngészve el
lehet jutni mindenhová.

Mint korábban írtam, mi elakadtunk a szerkesztésben,
segítségünkre Lerch János sietett. Ezt köszönni fogom
amíg élek!

Az anyagot nem egységesítettem. Bizonyos helyeken a magyar
rokonokra gondoltam, másutt az utódokra. Maga a program svéd,
eredetileg lovaknak készült :-)
Megtalálható:  http://csaladunk.se

A fejléc képe balról: paraszteskü Sumiswald 1653-04-23 Schweiz,
amelyet belháború, kivégzések, menekülések követtek.
Mellette a tököli templom, ahol párom néha ministrált. Ezt követi a
a dunai vizimalmok, nagyapám kiadása az ö nagyapja malmáról,
majd az Opera zenekara a huszas években két Lebenguth nagybátyámmal.

Kivánom kellemes folytatását az ünnepekenek
Angéla