[Csaladtortenet 2] szakirodalom kérés

Horváth Viktória hovi at citromail.hu
2014. Jan. 3., P, 20:17:15 CET

Kedves Pál!

A második cikket, ami a Fazekas-Szabó-féle kiadványban szerepel, be tudom fotózni a jövő héten, nálunk az ELTE Régészettudományi Könyvtárában megvan.
Egyben szívesen felajánlom, hogy ami a katalógusunkban megtalálható, azt bármikor be tudom fotózni: http://regeszet.elte.hu/katalogus/keres.php

Üdv,

Horváth Viktória