[Csaladtortenet 2] Dorka László_bemutatkozás

Laszlo Dorka dorka.laszlo at yahoo.com
2014. Jan. 3., P, 22:44:45 CET

Üdvözlök mindenkit!

               Szeretnék
bemutatkozni. Nevem Dorka László, Mátészalkán élek, 40 éves vagyok és 2 évvel ezelőtt
kezdtem el foglalkozni családfakutatással.   2013
decembere óta vagyok a MACSE tagja. Foglalkozásomat tekintve közgazdász vagyok
egy multinacionális cégnél.

               Kutatásaimat
eddig jobbára a számítógép előtt ülve végeztem (mormon adatbázis stb.), de szeretnék
előbb utóbb levéltárakba is eljutni. Sajnos, édesapám elmondása alapján,
nagyapámat nem igen érdekelték a rokoni szálak, így nem sok minden maradt meg őseim
múltjából. Ezt szeretném most pótolni.

Kutatott nevek: Dorka,
Bélteki, Kozma, Árkossi, Falub, Baumgartner, Csintalan, Jakó, Kodácsi,
Települések:Csenger,
Batiz, Mikola, Szatmárnémeti, Tunyog, Györtelek, Szatmári sváb települések

 Eredményes kutatást mindenkinek!

U.i.: Köszönet Gelei Juditnak és
Benedek Máriának a segítőkészségéért!