[Csaladtortenet 2] Tisztbeli esküdt

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2014. Jan. 4., Szo, 14:35:54 CET

Gugliban 313 találat van, a "tiszteletbeli esküdt"-re, köztük elég
autentikusak, pl. Mikszáth, Szinnyei.
"Tisztbeli esküdt"-re ellenben 1 (azaz egy) találat, az Index családkutatás
fórumában karancsijudit felhasználó kérdez rá ugyanerre az anyakönyvi
helyre. :)
De nem akarok beleszólni a felnőttek dolgába, nekem nem fontos, mindenki
értelmezze úgy, ahogy jól esik neki (főleg hogy nem is látta az eredeti
bejegyzést, mert az úgy tudományos). :)))