[Csaladtortenet 2] BUÉK

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Jan. 4., Szo, 17:25:07 CET

Kedves listatársak!
kicsit megkésve kívánok boldog új évet mindenkinek és remélem a karácsonyotok is kellemesebb volt mint az enyém.
A házi orvos magas vérnyomást konstatált és leküldött egy kardiologushoz. 23.- d.e. kaptam idopontot,.
Már egy ideje fájt a vádlim, azt hittem, hogy izom vagy inn probléma, de mikor az interneten utána néztem mi okozhatja, azt olvastam, hogy lehet az erekkel is baj. Ezért kértem, hogy vizsgálja meg a lábamat. azt hiszem eloször hipochondernek nézet, mindaddíg, míg nem telált benn egy kis trombózist. Erre haza sem engedtek tegnap elottig. közben alaposabban is kivizsgáltak és egy tüdo-embóliét is észleltek.
úgy kezeltek, mintha egy gép lennék: orvosság be.. napokig felém sem néztek az orvosok, hiába kértem az ápolókon keresztül.
Különbözo orvosságotkat kaptam.napközben nagyon fáradt voltam, és ha felálltam, kicsit szédültem. (mintha pár kupica pálinkát csorgattam volna le a torkomon) Kérdeztem az orvosokat, hogy esetleg egy egyik orvosság hatása lenne?, azt mondták, hogy nem.
Mikor kijöttem felírták, hogy mitadtak, s mit szedjek továbbra is. Mikor elolvastam az "utasításokat", akkor azok pontosan megmondták többnél is, hogy gyakran okoz szédülést, fáradtságot. Úgy látszik az orvosok maguk sem ismerik a mellékhatásokat, és nem is érdeklik oket.
Azért írtam le ilyen hosszan, hogy az abszolút hitet az orvosokba, mint "fehérkabátos istenségek" kicsit megingassam.

Mégegyszer mindenkinek boldog új éve kívánok.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -