[Csaladtortenet 2] Fw: Re: Tisztbeli esküdt

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2014. Jan. 5., V, 19:17:32 CET

Köszönettel veszem ezt a beszélgetést, mert nekem is volt egy tiszteletbeli esküdt családtagom. Így most már én is tudom, mi volt a dolga.
Üdvözlettel: István

Üdvözlet,
tiszteletbeli esküdt (assessor honorarius): a megyei (szolgabírói)
büntetőszék (sedria) számfeletti ülnöke

versus a. ordinarius

pl

2013. december 28. 13:43 Karancsiné B. Judit írta, <karancsi9083 at hotmail.com