[Csaladtortenet 2] Zemplén & FamilySearch

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2014. Jan. 7., K, 21:06:45 CET

Szerintem különösebb titokzatos oka nem kéne, hogy legyen.
Egyszerűen még nem járnak ott, nem?
Már én is régen várom.

üdv. Szabó Előd

Látszólag, Kedves Tibor,

Zemplén volt területén levő településekre nincs polgári anyakönyvezés náluk:

https://familysearch.org/search/catalog/results#count=75&placeId=78508&query=%2Bplace%3A%22Hungary%2C%20Zempl%C3%A9n%22

De még a mai Borsod-Abaúj-Zemplénre sincs. Hogy miért, azt ne kérdezd,
mert nagyon kevés ember tudja ... s akik tudják nem nagyon szólalnak meg
(bár a fényképezés még folyamatban van)!:-(

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com