[Csaladtortenet 2] Zempléni levéltár és familysearch

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2014. Jan. 9., Cs, 12:55:14 CET

Kedves Kutatótársak!

Tavaly voltam párszor Sátoraljaújhelyen, a Zemplén megyei levéltárban,
ahol megkérdeztem, hogy miért nem kutathatóak az állami anyakönyvek a
familysearch.org-on.

A levéltár vezetője nem engedte a közzétételt, és a mikrofilmezésre
csak biztonsági másolat céljából került sor.

Hatalmas anyag van az anyakönyveken kívül ott, a régi Zemplén vármegye
iratanyaga, de például a sárospataki református kollégium több
százezres gyászjelentés gyűjteményt őriz, ami szintén nincs
feldolgozva, digitalizálva.

No comment...

Üdv,
Zsolt!