[Csaladtortenet 2] vitézi rend

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2014. Jan. 9., Cs, 15:11:54 CET

Kedves Aurél!

1907-ben, s mint kiderült közben, az apa után kapta meg, aki 1923-ben
lett vitézzé.

Szabolcs József foldm., Pocspetri 1325-1923. T.19231325
1256
Szabolcs József If j - foldm., Pocspetri 141-1928.192813251411256/I

Nyitrai Istvánnak köszönhgetően meg is találtam itt:
http://www.hungarianarmedforces.com/vitezirend/legenysegi/index.html

Kérdés már csak az, melyik levéltárban lehet kutatni a számhoz tartozó iratot?

Köszönet Mindkettőtöknek!

Üdv,
Zsolt!