[Csaladtortenet 2] szilágysomlyói nemesi összeírás 1808

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2014. Jan. 10., P, 11:36:22 CET

Kedves Mariann! Nekem volt egy családtagom akinek a férje somlyói és óvári Szilágyi nevet viselte. Bár még nem néztem meg, de a MNL adatbázis keresőjében több Szilágyi családra ad ki találatot: http://adatbazisokonline.hu/talalatok?suggest_used_flag_q=used&keyword=SZIL%C3%81GYI+CSAL%C3%81D Ezenkívül a somlyói és óvári Szilágyi névre keresve ez található: http://adatbazisokonline.hu/talalatok?suggest_used_flag_q=used&keyword=SZIL%C3%81GYI+CSAL%C3%81D Ödön az én családtagom.Az E levéltár közös keresőjében még ezt érdemes átnézni: https://www.eleveltar.hu/web/guest/kereses üdv.: István