[Csaladtortenet 2] Feldolgozóknak

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2014. Jan. 14., K, 16:02:19 CET

Kedves Indexelők!

Mivel kezdek öregedni és bizonyos mértékig feledékeny leszek, no meg
kezdek túlterhelődni, ezért kérem az indexelőket, hogy aki az elmúlt két
hónapban (nov.közepétől) küldött nekem excelt és azt nem kapta vissza
javítva, hogy legalább a küldésének dátumát és az excel megnevezését
küldje meg, hogy még 20.-áig meg tudjam javítani és át tudjam adni
Csabának feltöltésre.
Azokat az exceleket, amiket javított állapotban Csabának és nekem is
küldtetek egyszerre, azokat nem kell megemlíteni, mert az a fontos, hogy
Csabához eljussanak és növelhessük az adatbankot.
A listán folyó isszonyúan nagy levelezés az elmaradt (javítatlan)
excelek kikeresését erősen nehezíti, ezért kérem a segítségeteket.

Üdv.Laci