[Csaladtortenet 2] Fw: Elmegyógyintézet

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2014. Jan. 16., Cs, 13:07:52 CET

Kedves Listatársak! Köszönöm mindenkinek, aki igyekezett ötletet adni a
megoldásra. A születési ak.-et kiállító város anyakönyvi hivatalának
anyakönyvvezetője rendkívül készségesen segített. csak annyit kérdezett,
hogy családfakutató vagyok? Ezek után kikereste, az UB számát takaró
kerületet. E szerint a VIII. ker. Balassa utcában is volt Elmegyógyintézet,
ahol az általam keresett hölgy elhalálozott.
Az anyakönyvvezető hölgy a kért adat megadása után csupán diszkréciót kért,
mivel telefonon nem adhatnának ki adatokat, és nem rokonnak talán méginkább
nehézkes ez. Ettől függetlenül megtette! Mikor megtaláltam a keresett
bejegyzést visszahívtam, s megköszöntem szívességét. Természetesen megörzöm
inkognitóját!

Tanulságaim az ügy kapcsán:

- nem mindenki elutasító, tehát bátran kell próbálkozni, megkeresni az
anyakönyvi hivatalokat
- már többször tapasztaltam, ha megtudják a keresés okát (tanulmány,
családfakutatás stb.) készségesebben segítik az amatőr családfakutatók
munkáját
- ez az eset igazolta azt is, hogy távolról sem szabad elsőre elhinni amit a
neten egy egy név keresése kapcsán találunk., amit ki tudja kik
összeirogatnak. Jelen esetben, sem a születési dátum, sem a házasságkötés
utáni második férj (aki nem is létezett), sem a halálozás dátuma sem
stimmelt. A hasadásos elmezavar sajnos tény...
A semmiből kezdtem és ezúttal szerencsém volt, a bátor és tragikus sorsú
pilótanő születési, esketési és immár a halálozási ak.-e megvan, és ezáltal
én majdan a valódi, korrekt tényeket, dátumokat vethetem papírra.
Azt hiszem mindannyiunknak ez a legfőbb és áhított vágya.
Elnézést, ha hosszúra sikeredett volna a mail, mindösssze sikerélményemet
szerettem volna biztatásként megosztani Veletek, akik mindig segítőkészek
vagytok. Üdvözlettel: Jenő

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 9297 (20140116) __________

http://www.eset.hu