[Csaladtortenet 2] Születési hely kiderítése

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2014. Jan. 20., H, 16:20:54 CET

Kedves Lista,

milyen lehetőségek vannak egy személy születési helyének kiderítésére a pontos születési dátum ismeretében?
Konkrétan: van egy ősöm, aki 1908.03.25.-én született. A még élők szerint Budapesten, a család valószínűleg már akkor is a Régiposta utcában lakott.
A születési dátumot a jogosítványából (1929) néztük ki, ahol csak évszám szerepel, hely, anyja neve nem.
Felhívtam a IV., V., VI. és IX. kerületi önkormányzatokat, ahol megpróbáltak segíteni, de egyik helyen sem találták meg az 1908-as anyakönyvben őt.Volt katona, 1944-ben biztos, mert a jegyzetfüzete megvan abból az évből. Segítségeteket előre is köszönöm.

Köszönettel
JUDIT