[Csaladtortenet 2] Elbocsátó levél...

G.B. Jakabffy gabor49 at chello.nl
2014. Jan. 23., Cs, 13:20:55 CET

Állami gondozásban nevelkedett személyeket 18.-ik életévüket betöltve egy
documental engedik el a nagyvilágba. Az elmúlt 15 évben 2 ilyen esettel
találkoztam kutatásom során azaz kerestek meg személyek kilétük azonositása
miatt. Tudom kényes a téma ami zárolva van törvényrendelet szerint.

Kérdem én.. Titoktartásának ideje időhöz van kötve vagy ez az érdekeltek
számára örökké titok marad ? A dokumentumon szereplő bejegyzések minek
alapján készülnek? Szerkesztésekor van benne némi logika vagy az illetékes
hatóságok azt irnak amit akarnak ? Szerintetek mi az ami igaz lehet, tények
amik valósnak tekinthetők az ilyen dokumentumon ? Előre is köszönöm
hozzászólásotokat. Addig is dolgos napokat kivánok jó egészséggel !

Szivélyes üdvözlettel,

Gabor B Jakabffy