[Csaladtortenet 2] Segítség kérése

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Jan. 23., Cs, 16:18:27 CET

Kedves Angéla,

Amit én olvasok:

1900. veljača 26,
Jozip Lovrić radnik i Kata Toth
Ó-Moravicza, Ugartciza(??? . Ez szerintem Magyarország lesz vmi régies
horvát néven. Ukránul is Uhorshica, ebből meg a19. sz. bejegyzésből
asszociálok), Frt.Miklos
Brod
rim. kat.
23 god., 20
mladenci
Stjepan Tužoci(?) grijač(?) ..., Vuk Strauss blagajnik ... r.k.

a másik két oszlopnak nincs jelentősége, azzal nem küzdök...
Üdv
Krisztián

2014. január 23. 15:27 Felhalminé Puskás Angéla írta, <felhalmii at freemail.hu