[Csaladtortenet 2] könyvek: életrajzok, címerek, családok

Bodocs E bodocs.e at gmail.com
2014. Jan. 25., Szo, 06:09:06 CET

Kedves Lista Társak

sajnálattal olvastam, hogy többeteknek nem sikerült olvasni a könyveket.
mint írtam, regisztráció szükséges, sőt ha töltötök fel más dokumentumot,
akkor le is lehet tölteni
egyfajta csere-bere, ha adok, kapok is ....

ha valakinek mégsem sikerül, írja meg, melyik könyv érdekli, letöltöm és
elküldöm, vagy feltöltöm valahová, ahol elérhető és letölrhető

Erzsébet