[Csaladtortenet 2] GEDCOM_segítség

molnár andrea andreacska87 at freemail.hu
2014. Jan. 26., V, 20:16:44 CET

Kedves Levelezőtársak! Elkezdtem felvinni a családfámat a Gedcom program segítségével (mivel MACSE-n ezt kérték és eddig nem volt ilyenem).Abban kellene a segítség, hogy hogyan tudok a már meglévő adatokból hozzáadni kapcsolatot egy másik meglévő adathoz? Mert én csak az új családtag felvitelét látom, de nem akarok újat, hisz már benne van (pl. egyik ősöm két férje testvérek voltak, de ezt nem tudom összehozni). Köszönöm a segítséget előre is! Andrea