[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /gy egészen friss és örömteli hír

Beatrix Julianna Nagy csaladfa2 at gmail.com
2014. Jan. 29., Sze, 15:16:38 CET

Az nem baj, szívesen fizetek is, csak legyen elérhető!
Számomra lehetetlen kimenni a Lángliliom utcába, messze is van, rugalmatlan
is a nyitva tartása (egy dolgozó ember számára legalábbis), úgyhogy csak
várok..

*Nagy Beatrix Julianna*
*családkutató és XIX. századi fotográfiák gyűjtője*
e-mail: csaladfa2 at gmail.com
<http://genealogia.blog.hu/>
fényképgyűjtemény: http://www.flickr.com/photos/genealogus/