[Csaladtortenet 2] T.Hatvany Csaba!

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Jan. 31., P, 10:47:37 CET

Kedves Marietta,

a két tény között (a MACSE tagdíj 2014. évi kifizetése és az MACSE honlap jogtiszta üzemeltetése) nincs semmilyen ok-okozati kapcsolat.

A véletlen úgy hozta, hogy csak az után jöttem rá, hogy a honlapunk megszegi a FS portál tilalmát, miután Te befizetted a tagdíjat. Ebben a pillanatban az volt a teendőm, hogy minél hamarabb elhárítsak minden veszélyt az Egyesületünktől és egy olyan jogtiszta módszert adjak a látogatóknak, ami - bevallom - nem a legjobb, de ideiglenesen valamilyen megoldást ad.

Közben, biztosan észrevetted, hogy tegnap este óta megint egyenesen a képre vezetem a látogatót úgy, mint azelőtt, de most egy jogtiszta módszerrel. Ennek sincs ok-okozati kapcsolata a tagdíjaddal, de ha gondolod, hogy tegnap haszontalanul elhasználtál egy bár bejelentkezést az adatbázisba, csak szóljál, kérlek, és visszaállítom a számlálót, a tegnapi bejelentkezéseid számával.

Köszönöm Andrásnak a kiállását!

Üdvözlettel,

Csaba