[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11342] MNL Főigazgatói utasítás a polgári anyakönyvek kutatásáról

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Júl. 1., K, 11:49:07 CEST

Kedves István! Ebben az utasításban nagyon sok lényeg van!
Ma adom ki, a mai naptól érvényes utasítást, azoknak akik velem együtt
nehezen gondolkodókkal vannak kapcsolatban. A levéltáros nyilván megnézi,
hogy abban az évben volt e az esedékes dátum, amit be mondunk. Megkeresi és
kiteszi elém az összekapcsozott anyakönyvi másolatot és hozzá teszi
szíveskedjék kutatni. itt és ha két Páli János esküdött abban az évben,
akkor újra keresi? Ha elírták a nevét és Pályi Jánosnak írták, akkor közli
velem, hogy rosszul tudom, mert nem talált Páli Jánost?
Az elmúlt időszakokban előfordult tévedések adták a példák alapját.
Üdv.: Pista