[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11347] Nem látják a fától az erdőt

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Júl. 1., K, 19:06:48 CEST

Kedves Listatársak!
Az  érvényes alkotmány kimondja, hogy a család a nemzet alapja.
Cskhogy a család nemcsak az apából+anyából+gyerekekből áll, hanem felmenőkből és
unokatestvérekből vagyis rokonokból is.
Ti akik Magyarországon éltek ismerhetitek a rokonaitokat míg mi akik a határokon
kívül élünk sokszor nem ismerjük őket, sok esetben még csak nem is hallottunk
róluk. Ez pedig sokunknak fáj. Hiányzanak a magyar rokonok.
Vagyik alapvető állampolgári/emberi jogunk, hogy felkutassuk a rokonainkat.
Ami ezt meggátolja az ALKOTTMÁNYELLENES.
Ilyen alapon kellene megtámadni a titkosítást.
A HAZA nemcsak egy darab föld, hanem a tágabb család is. Aki ezt elveszti az
valóban hontalan hiába van akár száz álampolgársága.

Üdv.
István