[Csaladtortenet 2] újra bemutatkozás

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Júl. 1., K, 20:51:54 CEST

Kedves Péter!
Hausel Sándor melyik művében található az említett anyakönyvi névtár?
Jól gondolom, hogy az alábbi cikkben szerepel?

Pásztó mezőváros 18. századi társadalomszerkezetének és lakosságának
kialakulása. Névtár 1688-1770
Pásztó, Pásztó Város Önkormányzata – Nógrád Megyei Levéltár 1999.; 2000.
(Tanulmányok Pásztó történetéből 5/1.; 5/2.)

Az izraelita anyakönyvek feldolgozottsága teljes?

A pásztói anyakönyvi adatokban személyesen nem vagyok érdekelt, de
szorgalmasan próbálom feljegyezni egy listára azon magyar (magyarországi)
 településeket, melyről létezik már valamilyen formában anyakönyvi
adatbázis, s Pásztó eddig nem szerepelt a listámon!
Köszönettel:
gy.
Azért a listán kérdezem, mert a válasz esetleg másoknak is hasznos lehet.