[Csaladtortenet 2] Pásztói anyakönyvi adatok

Kriston Péter (privát) kriston at globonet.hu
2014. Júl. 1., K, 22:44:46 CEST

Kedves György!

Az említett Hausel féle 5/1. kötet a tanulmány és az 5/2. kötet az ahhoz
tartozó adattár.
Úgy tudom hogy a tarjáni levéltárban csak az 5/2. kötet kapható, a kettőt
egyben a pásztói polgármesteri hivatalban lehet megvásárolni.

Az izraelita akv. feldolgozás - bár mivel eddig nem vagyok személyesen
érintett, ezért nem igazán mélyedtem még el benne - úgy vélem teljes (ami
alatt 3 db sima excel táblát kell érteni), de egyelőre nem bírom a készítő
hozzájárulását a terjesztéséhez.

Egyébiránt kettő olyan kutatóról is tudok, akik meg Mezőkövesd r.kat.
anyakönyveit dolgozzák fel.

üdv.
Péter