[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / dokumentum film a Tőkés családról

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2014. Júl. 7., H, 15:12:55 CEST

Kedves Kutatók!

Egy barátomtól kaptam meg az alábbi linket, ami az 1980-as években a
Tőkés családról szól.

Gergelyné Tőkés Erzsébet még 2011-ben egy kitűnő előadást tartott

nekünk, MACSE tagoknak, a Házsongárdi Temetőről. Tiszteletbeli

egyesületi tagunkká választottuk, sőt egyesületi kirándulásunkra
adományokat is

gyűjtöttünk, hogy segítsük áldozatos munkáját, ami a temető sírjainak

megmentésére, gondozására szolgál. Többen látogatták meg azóta is
egyesületi tagjaink

közül, és mindenkit szeretettel fogadott, és vezetett körbe a kolozsvári
temetőben.

Ebbe a családba épült be Barta Tibor, egy Ceausescuügynök, olyan
formában, hogy

feleségül vette Erzsébet Eszter nevű leánytestvérét. Naponta írta
jelentéseit a családról,
ahova befogadták, és legféltettebb titkaikat is megosztották vele.

Nézzétek meg ezt a cc. egy órás filmet, engem felkavart.

Barta Tibor állítólag Romániából hozzánk menekült, és itt él valahol
közöttünk.

*https://drive.google.com/file/d/0B3RKC9oLQdPQSWQ2TGhTb3lFSEU/preview?pli=1*

üdv.
Hunyady Laci