[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11359] MNL Főigazgatói utasítás a polgári anyakönyvek kutatásáról

dr Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2014. Júl. 8., K, 17:07:36 CEST

2014.07.08. 16:17 keltezéssel, Éva Adorján írta:
> Én középiskolában lányosztályba jártam. Az 50. érettségi találkozónkat a 30
> lányból 3-an (10 % ) nem érték meg. 2 fő fiatalon hunyt el,egyik
> közlekedési balesetben,másik önkezével vetett véget életének, a harmadik
> lány szívinfarktust kapott 60 év felett.
Ezekhez az adatokhoz valószínűségi adat is tartozik (tartoznék).

Nem pontos, csak becsült adatok szerint az ötvenéves érettségi
találkozóig nálunk kb. 30% volt a halálozási arány. És megdöbbentő, de a
lányoknál igen magas volt. Bizony – háborús évjárat vagyunk.

Az együtt érettségiző évfolyamból három házasság született. Ebből egy
jelenleg is fennáll, kettőt felbontottak.

Üdvözlettel  János