[Csaladtortenet 2] Segítségkérés - Szik Ferenc

Andi K indiandi at hotmail.com
2014. Júl. 8., K, 20:02:47 CEST

Kedves listatagok!

Szeretném édesapám családját feltérképezni, de sajnos elakadtam.

Akit keresek: Szik Ferenc.

Amit tudok: kb. 1885 körül született, és kb 1938 körül vagy után halt meg,
fuvaros volt.

Felesége Ellenbacher Ilona sz. Csömör 18880503– elh Rákosszentmihály 19380415

Régi Lakcime Rákosszentmihály, Rákosi u 159 sz. (1930-as években)

Esküvö kb 1908.

Amit szeretnék tudni: Szik Ferenc  -
mikor és hol született, a szülei nevét, esetleg a házasságkötésük idöpontját.

Találtam egy Szik Jánost aki abban az idöben ugyancsak Rákosszentmihályon élt,
de se megerösiteni, se elvetni nem tudom hogy rokonok-e egyáltalán. A Family
Searchen lévö digitalizált anyakönyvek nagy részét már átnéztem, de nem
találtam semmi érdemlegeset.

Talán akad, akinek van valami ötlete vagy információja.

Minden segítséget elöre is köszönök

Üdvözlettel

/Andrea