[Csaladtortenet 2] 1828. évi összeírás

Demeczky János janos at demeczky.hu
2014. Júl. 8., K, 22:52:17 CEST

2014.07.08. 0:44 keltezéssel, Dávid Ringeisen írta:
> Kedves Listatagok,
>
> Elnézést, ha már korábban felmerült a téma. Lehet, hogy csak az én
> figyelmemet kerülte el, de van tudomása valakinek az 1828. évi összeírás
> online verziójáról? Kb. négy éve olvastam róla, hogy folyik a
> digitalizálása, mikor az 1720-as összeírás kereshetővé vált az adatbázisok
> oldalon. Ha nem tévedek, és továbbra sem elérhető, van valakinek tudomása a
> tervezett megjelenésről?
>
> Előre is köszönettel,
>
> Dávid
Kedves kutatótársak!

Az összeírás anyagának digitalizálása jelenleg is zajlik, az
adatbázis-építés nem tudom hol tart. Adatmennyiségben, azt hiszem, ez az
egyik legterjedelmesebb összeírás a fennmaradtak közül, szóval egy
darabig eltart majd, mire összerakják... Én úgy tippelem, hogy minimum
években számolhatunk...

Üdv:
Demeczky János