[Csaladtortenet 2] Fwd: Adatkérés

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2014. Júl. 9., Sze, 07:22:27 CEST

Kedves Kutatótársak!

Az alábbi levelet kaptam, de nagy leterheltségem miatt nem tudok
segíteni. Akik nem indexeltek, de saját érdekükben többször keresgéltek
az adatbázisban, megvan a kellő gyakorlatuk a kereséshez, kérem őket,
hogy most keressenek más részére is. Üdv.Laci

Kedves Császár Jánosné!

Én az anyakönyvek indexelési projektjének vagyok irányítója, ellenőre
vagyok, a beküldött anyagok javítása annyi időmet felemészti, hogy még
saját érdekemben sem tudok az adatbankban keresgélni. Nem beszélve
arról, hogy csak olyan adatot lehet az adatbankban megtalálni, amit
valaki már beküldött. Sajnos az sem elegendő, ha minden kérdezősködő
vállalna indexelési feladatot, mivel sokszor az anyakönyvi törvények
megakadályozzák a kutatást. Üdv.Laci