[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11424] Archivált újságok online

Gyula Hegedus gyulah at yahoo.com
2014. Júl. 12., Szo, 22:44:14 CEST

Kedves Listatagok!

Köszönet az eddigi linkekért. Én is hozzájárulnék a listához: A Békés Megyei Könyvtár honlapján a Békés (1869-1904) és a Békésmegye Közlöny c. folyóiratok (ez utóbbi az Arcanumon is fent van). Kicsit nehézkes a böngészés, de a Keresés-re kattintva lehet az összes dokumentum szövegében keresni.
http://ek.bmk.hu/jadox/portal/browser.psml#result_anchor

Üdv
Gyula