[Csaladtortenet 2] Mi lehet a feleség vezetékneve?

Ábel András abelandras at gmail.com
2014. Júl. 14., H, 14:10:43 CEST

Kedves Listatársak!

Vértesi kollégának már elküldtem, de beküldöm a listára is az alábbi
táblázatot. A korábbi kérdés tárgyában szereplő Paur család összes
említését tartalmazza, a források elkülönítésével. Szürke sávval az azonos
gyermekeket jelöltem. A dőlt betű a bizonytalan adatot jelöli,
következtetve vagy visszaszámolva van.
Igazából csak két probléma van: Paur Mihálynak párhuzamosan említenek
Maria(anna) és Terézia nevű feleséget, a másik pedig az életkori adatok.
Eléggé pontatlanok lehetnek az 1757-es életkorok.
Sajnos jelenleg ennyi adat áll a rendelkezésemre, Paur Mihály feleségeinek
nem akadtam a halotti bejegyzésére. Könnyedén hihetném, hogy két külön
feleségről van szó, de itt a váltakozás zavar be.
Ha valakinek van bármi elképzelése, hogy mi történhetett itt, netalán
megoldása, kérem írja meg!

http://abelandras.hu/PaurMihalyCsalad.jpg

Köszönettel: András